H κακή διαχείριση υλικών και αναλωσίμων στο εργοστάσιο του Cassino, οδήγησε στην ανάκληση Giulia και Stelvio αμερικανικών προδιαγραφών για «μολυσμένα» υγρά φρένων.


Οι αποτελεσματικοί δίσκοι και οι δαγκάνες επιδόσεων αποτελούν εκ των ων ουκ άνευ για να διεκδικήσεις αριστεία στο φρενάρισμα.

Από την πλευρά αυτή, η Alfa Romeo έχει δώσει όλα τα μέσα στα αυτοκίνητά της για να πραγματώσει τις φιλοδοξίες της. Όλα αυτά όμως δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα εάν η προσήκουσα επιστασία δεν ακολουθεί. Για την περίπτωση, τη ζημιά την έκανε μολυσμένο υγρό φρένων που ήρθε να προστεθεί σε μικρά ή μεγαλύτερα προβλήματα που επιβραδύνουν τη σταδιοδρομία της Stelvio και της Giulia στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Με κωδικό καμπάνιας 17V823000 στη χώρα του θείου Σαμ, η ανάκληση αφορά 307 αυτοκίνητα, όλα τους ΜΥ2018. Το εκτιμώμενο ποσοστό των επίμεμπτων αυτοκινήτων είναι 100%, σύμφωνα με τη National Highway Traffic And Safety Administration.

Η αυτοκινητοβιομηχανία τονίζει ότι «τα αυτοκίνητα ενδέχεται να περιέχουν υγρό φρένων που έχει μολυνθεί στο εργοστάσιο με ένα μη συμβατό τύπο λαδιού». Το λάθος υγρό φρένων μπήκε στα συστήματα πέδησης των Stelvio και Giulia, προδιαγραφών US, που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία από τις 14 Νοεμβρίου μέχρι τις 23 Νοεμβρίου 2017.

Δεν είναι μόνο το λάθος υγρό που μειώνει τις επιδόσεις πέδησης των Giulia και Stelvio, αλλά και το ορυκτέλαιο(;!) μπορεί επίσης να επηρεάσει προοδευτικά το σύστημα πέδησης, λένε οι αναφορές Η Alfa Romeo πήρε μια ιδέα της κατάστασης στις 23 Νοεμβρίου, όταν δύο αυτοκίνητά της «απέτυχαν στη δυναμική δοκιμή ελέγχου προϊόντων πελατείας και υπέστησαν απώλεια πίεσης συμπλέκτη». Όπως αναμενόταν, αυτή η σειρά συμβάντων ώθησε τη αυτοκινητοβιομηχανία να προχωρήσει σε εργαστηριακή ανάλυση και έρευνα.

Μαντέψετε τι συνέβη στη συνέχεια; Η Alfa Romeo διαπίστωσε ότι «μια παλέτα που περιείχε τόσο υγρό φρένων και υγρό συμπλέκτη όσο και ορυκτέλαιο χρησιμοποιήθηκε από τις 13 Νοεμβρίου 2017». Αυτό το χάλι έπεισε τη αυτοκινητοβιομηχανία να αναπτύξει μια πλήρως αξιόπιστη λύση, που ήρθε με τη μορφή ενός συστήματος παράκαμψης μέσα στο εργοστάσιο.

Οι εμπλεκόμενοι ιδιοκτήτες στις ΗΠΑ θα ειδοποιηθούν το συντομότερο δυνατόν, με την ανάκληση να έχει προγραμματιστεί για να ξεκινήσει στις 8 Φεβρουαρίου 2018. Προφανώς και δεν θα πληρώσουν τίποτα για την αποκατάσταση.

e-max.it: your social media marketing partner